Tervetuloa

Tervetuloa ehkäpä ärsyyntymäänkin ajatuksistani!



keskiviikko 28. heinäkuuta 2010

Mikä minusta tulee isona?

Siinäpä kysymys. Ei hajuakaan. Takana on välinehuoltajaopinnot, mutta ala ei kiinnosta. Ei tässä sinänsä kiirus ole tietää miksikä sitä haluaa tulla..Kuopus kun on vasta 1½- vuotias. Mutta olishan se kiva omata jonkunmoisia suunnitelmia. Meikkaaja-maskeeraja,kosmetologi...kiinnostavia ammatteja...Mutta toisaalta sitten taas ei. En koe itseäni muodikkaana ja huoliteltuna ihmisenä. Jollaisen oloisia kauneuden parissa työskentelevät ovat.
Mikään lastentarha ei käy. Tarhaa on tässä kotona aivan tarpeeksi. Lisäksi en näe ideaa, että "Seija-täti" pukee mun lapselle kurahaalarit päiväkodissa A. Ja minä puen Seija-tädin lapselle päiväkodissa B. Eikä muutenkaan tunnu omalle alalle. Vanhuksetkaan ei käy. Oikeastaan minkäänmoinen hoitoala ei nappaa. Hoidan tässä kotona tätä omaa sakkia niin paljon, että kiinnostusta laajemmin ei enää löydy.
Jos voisin opiskella ihan mitä tahansa (eli minkätahansa koulun ovet olisivat mulle avoinna),opiskelisin ehkäpä sisustussuunnittelua...jotakin haastavaa, mutta luovaa. Toisaalta lyhytjännitteisenä ihmisenä ja huonolla matikkapäällä ei pitkälle pötkitä.
Olen tullut siihen tulokseen että en ole missään erityisen lahjakas...enkä omaa mitään asiaa kohtaan mieletöntä kiinnostusta. Eli onko mun tulevaisuus sitten jossain margariinitehtaan liukuhihnalla poistamassa viallisia paketteja??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti