Tervetuloa

Tervetuloa ehkäpä ärsyyntymäänkin ajatuksistani!



tiistai 2. marraskuuta 2010

Jännitys tiivistyy

Tänään puhelin soi enkä tunnistanut numeroa..Onneksi satuin olemaan erihuoneessa kuin miekkoseni, nimittäin puhelu tuli eläinkaupasta. Nyt olis hamsun kamat valmiina. Hakisin pikkuisen vaikka heti huomenna, mutta herra S. on sairaslomalla, joten en pysty..Lupasin kauppaan että torstaina tulen noutamaan. No sittenpä tässä illanaikana selvisi että isännällä on torstaina vapaapäivä. Sinänsä ihan kiva, mutta mun suunnitelmat!!!!! Niiden liskojenkin piti tulla torstaina! Mun on pakko ajottaa elukoiden haut samalle päivälle, koska yksi lepytyslauseista tulee olemaan "en tee näin toiste"..joten mä en pysty tuomaan elukoita eri päivinä...Hitsi.
Vähän alkaa jännittää miten tässä käykään...Tuntuu että suunnitelmat ei suju koska olen mennyt juonimaan. Jos olis rehellinen niin nyt sais olla ihan rauhassa...tosin ilman tulevia lemmikkejä. Joten valitsin suuremman pahan kahdesta vaihtoehdosta. Eli lemmikit ja salailun. Tai enhän mä salaa..mä en vaan ihan nyt just heti kerro kaikkea...kyllä se sitten selviää. Ja oikeasti mitäänhän ei koskaan hankittais jollen mä vähän antais hommille vauhtia.
Mutta en nyt mene vielä perumaan torstain juoniani..Jospa isännällä onkin menoa ja voin sillävälin toimittaa omat rikolliset puuhani päätökseen. Wish me luck!

1 kommentti: