Tervetuloa

Tervetuloa ehkäpä ärsyyntymäänkin ajatuksistani!



sunnuntai 15. elokuuta 2010

Hyvää iltaa...

On jäänyt bloggailu vähän vähemmälle tässä hulinassa. Tai pikemminkin epähulinassa. Ramadan on alkanut ja meikäläinen käy entistäkin hitaammalla. Mikäli yleensä olen varsinainen unikeko, niin nyt olen sitä moninkertaisesti. Pitkä paastopäivä imee kyllä mehut täysin!
Pääkopan kaistanopeus on tippunut puoleen. Mulla on muutenkin ollut se hitain nopeus, niin nyt kun lataa ja hakee entistä hitaammin on aika vaikea olla skarppina. Yhteys pätkii ja operaattoriin ei saa yhteyttä.
Isommat lapsetkin ovat kokeilleet paastota kokopäivää..Niillä efekti vaan on päinvastainen...Nupin käyntinopeus on kaksinkertaistunut ja näin ollen menokin sen mukaista. No nythän mä sen vasta hokasin...Ryökäleet roikkuu mun langoilla! Imee virtansa meikäläisen aivokuoresta ja painelee mennä!

Kello on nyt 22:14 ja koska huomenna alkaa taas koulut, ovat lapset kiltisti hampaat harjattuina sängyissään syvässä unessa,jotta jaksavat sitten virkeinä. Niin, siis en maininnut että kenen lapset. Luultavasti kaikkien muiden, mutta ei meidän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti