Tervetuloa

Tervetuloa ehkäpä ärsyyntymäänkin ajatuksistani!



lauantai 2. lokakuuta 2010

Ärsytys potenssiin miljoona!

Voi olla että PMS:ssällä on myös sormensa pelissä...ja varmaan myös jalkansa ja koko ruhonsakin koska olen sen verran kiukkuinen! En voi sanoa edes olevani räjähdysaltis..vaan olen jo räjähtänyt ja kyseessä on sarjatulitus..jolle ei loppua näy!!!
Ajattelin ohjata ajatukset muualle ilta-sanomien avulla..Voi helkkari miten tyhjänpäiväisistä asioista sitä jaksetaan edes kirjoittaa!!! "kiskoille juuttuneet autot tukkivat liikennettä. Katso kuvat!" Siis en todellakaan katso! Ehkäpä mun mielikuvitus nyt riittää siihen että osaan kuvitella autot kiskoilla.
Tai "pelastus häämöttää Chilen kaivosmiehille"...hei pitääkö sitä joka ikinen kaivettu senttimetri uutisoida??? Ilmottakaa sit vasta ku ootte ne pelastanu ja siihen saakka turpa kiinni ellei jotain oikeasti uutisoitavaa tapahdu!
Tai "Ronaldon lapsesta vihdoin kuva!"..Hei alieninko tai jonkun mutantinko se on saanu siitettyä kun on niin iso uutinen että siitä on vihdoin kuva?! Mitä väliä oikeasti????

JA MULLA ON NÄLKÄ!!!!!

3 kommenttia:

  1. Syö? XD

    Täällä meinaa tikahtua aina vaan nauruun...siis oikeesti...Hahha... Mä nään sieluni silmin sut auton kanssa kieli keskellä suuta ja raavit muita mennessäs, mutta et huomaa, kun olet niin keskittynyt siihen, ettet törmäisi.. :D Mä varmaan ajaisin ihmisten päälle, kun en ees erota jarrua, kaasua ja kytkintä toisistaaan. Miksi muuten autolla ajo onkin niin hankalaa??? Kauheesti pitää tehdä koko ajan kaikkee ja katsoa joka suuntaan ja ajatella.. Ihan liikaa!

    PS: laita mulle sun numero.. luurini hukkui ja sinne meni hanneskannetflyn numbat....ja kaikki muutkin siis!

    VastaaPoista
  2. hahahah miten sä muistitkaan ton hanneskannetflyn!!! :D Mä laitan sulle nro:n kunhan taas löydän luuriskan. Mullakin oli sun numero hukassa ku vaihtu simkortti ja nrot ei ollukaan puhelimenmuistissa...äiti soitti mutsilles ja diilasi sitten sen numeron mulle..tämä siis sillon kun mulla oli sitä ihmeteltävää facebookissa ;)

    VastaaPoista
  3. LOL habibaty, PMS:hän se jylläää ja normi "naisena olemisen sietämätön ihanuus!", tuttu tunne aina toisinaan vaikkakin harvenemassa iän myötä.

    Tilla alby pizzaa ja valahda vaakatasoon ja avaa mieliohjelmasi...<3 oveen iso kyltti "EI SAA HÄIRITÄ" <3

    VastaaPoista