Tervetuloa

Tervetuloa ehkäpä ärsyyntymäänkin ajatuksistani!



sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Facebook tietää

Tänään facebook tiesi mm. sen että tarvitsen poreammeen ja että isäni rakastaa minua...Hieman huolestuin kun sain tietää käveleväni unissani alkoon ostamaan kaljaa...Olen nimittäin absolutisti.
Facebook "tiesi" myös että exäni rakastaa minua...Tosin tämä on mahdollista. Mun keskimmäinen liitto joka kaatui välimatkaan ja muihin koukeroihin,loppui hieman surullisesti ja tavallaan kesken. Oma elämäni on jatkunut..olen naimisissa,rakastunut ja minulla on kaksi lasta mieheni kanssa :) Alhamdulillah (eli ylistys Jumalalle)...Mutta tiedän että tämä menneisyyden ihminen ei ole vieläkään naimisissa...ja tiedän että ainakin kolme vuotta sitten hän katui eroamme ja ei ollut valmis uusiin naimisiin...Kukaan ei koskaan kuulema olisi niinkuin minä...aina hän tulisi vertailemaan...Mutta kun olisi valmis,niin ensimäisen tyttären nimeksi tulisi Iman.
No mitäpä sitä miettimään...Toivon että on päässyt sydämessään ja elämässään eteenpäin.Kauniita muistoja voi vaalia, mutta niihin ei tule jäädä roikkumaan ja jumittamaan. Life goes on!

Facebook oli muutama päivä sitten sitämieltä että ihastukseni kiipeäisi illalla ikkunastani...Jos jotkut ötökät lasketaan ihastukseksi niin sitten meni taas oikein. Mies tuli kotiin ihan ovesta..Eikä tuolla tuuletusikkunan raossa kenenkään muunkaan naamoja näkynyt. Tosin jos olis näkynyt niin olisin soittanut poliisit ja hakannut tyypin kaunoluistimilla uuteen ulkonäköön...
Siinäs olisi sitten kiipeillyt naisten ikkunoissa terien kuvat naamassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti