Tervetuloa

Tervetuloa ehkäpä ärsyyntymäänkin ajatuksistani!



keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Ei sen kummempaa

Olen tosi huono näissä yllättämis jutuissa. Viittaan nyt edelliseen bloggaukseen "x-files". Arvatkaapa vaan kuinka iltasellakin kutkutti paljastaa mitä olen mennyt hankkimaan. Mutta en uskaltanut ottaa riskiä ettei vahingossakaan aleta vaatimaan varauksen peruuttamista. Parasta olla vaan hissunkissun ja odotella kärsivällisesti. Eihän sitä pomminkaan paikkaa paljasteta etukäteen..Sitten kun se poksahtaa niin selviää että missä se oli ja mikä se oli. ¨
Tosi huono vertauskuva näin muslimin sanelemana...Voi aiheuttaa vääriä johtopäätöksiä ja päätelmiä. Joten täsmennän että muslimi EI ole yhtäkuin terroristi. Ja minä olen muslimi ja EN ole terroristi enkä kannata terrorismia joka siis EI kuulu uskontooni millään tapaa.
Ihan vain varmuuden vuoksi täsmennän jos jonkun lukijan korvaan särähti tuo pommiheitto...Taikka jos olen saanut faneja vaikkapa SUPO:n piiristä. Että hello vaan guys..Mii nou terrorist.
Mitäpäs tässä muuta..Aurinko paistaa kivasti...ja kämppä näyttää pölyisemmältä kuin eilen. Eli tietää siivouspäivää. Ja jostain harvinaisesta mielenhäiriöstä johtuen mun oikein tekee mieli siivota. Äsken sain imuroitua ja järkkäiltyä vähän kyökkiä..Kunhan isommat lapset kotiutuu koulusta, niin nakitan ne pikkuisten kanssa ja pesasen lattiat,pyyhin pölyt jne.
No,eipä tässä kai sen ihmeempää tällähetkellä. Qahtaania odotellessa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti