Tervetuloa

Tervetuloa ehkäpä ärsyyntymäänkin ajatuksistani!



torstai 28. lokakuuta 2010

kokkailua ja lurinaa

Kokkailen tässä maqloubaa...Kanat kiehuu, kasvikset paistettuna ja riisi likoomassa. Salaatin teen sitten vähän myöhemmin kun saan ma2louban hautumaan.
Tulin tähän blogiin hermopaussille. Mua nukuttais kun heräsin aikaisin ja menin vasta kolmelta viime yönä nukkumaan. Mutta nyt ei ehdi ottaa nokosia kun on vieras tulossa. Miehen ystävä palasi eilen Jordaniasta ja on kutsuttu tänään syömään. Joten pitäis vähän kiillotella paikkojakin. Mitään suursiivousta en ala järjestämään...Mutta jos nyt sais edes johonkin tolkkuun tämän paikan. Tosin järjestelyä täällä ei onneksi pahemmin kaivata...Mutta lattiat vois pestä jne.
Munhan piti eilen pitää kunnon siivouspäivä kun tuli oikein innonpuuska.Mutta valitettavasti se puuska oli lyhytkestoinen ja siivoilin vain hetken. Sittenhän mä lähdinkin päähänpistosta käymään Espoossa. Joten se siitä puuskasta taas. Tänään ei todellakaan puhalla mitkään tuulet. Ainakaan suotuisat. Olen kireä kuin yliviritetty viulunkieli ja väsynyt...ja stressaan kun en ole varma moneltako ne miehet pukkaa kotiin. Ruoan kun tulis nököttää nätisti pöydällä valmiina, jotta vieraan ei tarvitse odotella..Ja toisaalta enhän mä voi sitä tunteja ennen laittaa esille kun sitten jäähtyy. On mullakin ongelmat.
Sitten pitäs jynssätä kuopuksen syöttötuoli..Osui sattumalta silmään miten likainen se olikaan...Joten semmostakin kivaa tiedossa.
Oikeastaan ei tässä mitään sen suurempaa olis,mutta pikku juttuja tarpeeksi monta. Pisaroistahan se merikin syntyy. Eikö?¨

Olen muuten huomannut että mun blogin turinat on entistäkin tyhjänpäiväisempiä. Tuntui että aluksi sitä oli jotenkin enempi asiaa...Ja kehtasi eritavalla pällistellä asioita. Nythän tämä blogi tuntuu lähinnä valituskirjelmiltä höystettynä hamsterihorinoilla.
Mutta kun ei ole tärkeämpää asiaa niin ei ole.

2 kommenttia:

  1. Oi ihanaaa..pieni eläin! Meil on 4 gebua ja kolme niistä laiskanpuoleisia-normaaleja ja yksi on oikea AdHd..ravaa kun hullu ja hilluu koko ajan kun kaistapää :D Eläimille on tosiaan niin paljon kaikkea kivaa.. mä haluan rottia, joita voi myös kouluttaa :)

    Mitäs tulevan pojan nimi tarkoittaa, jos tarkoittaa jotain?

    Niin ja sanomani piti, et yhdyn tohon epäreiluuskerhoon.. mä haluisin asua Hollannissa, mut mies ei halua... sanon suoraan, että **tuttaa! Meille se olis sentään täysin helppo ja suht kivuton ratkaisu.. mutta ei ei ei... prkl.

    VastaaPoista
  2. Mitä kissat tykkää gebuista? Lipooko huuliaan häkin edessä? :D
    Qahtaan on kai jonkun suvun nimi saudeissa tai sielläpäin...en ole aivan varma. B kutsuu vaan sen alueen ihmisiä qahtaaneiks..oisko vähän samaa heittoa kun joku suomiurpo sanoo venäläisiä olgiks...Tosin oon tässä koittanu keksiä vähän söpömpää nimeä..Tytöt ehdottaa Pumpulia,mutta se on niin tavallinen ja tyttömäinen.

    VastaaPoista